marți, 12 ianuarie 2010

STEFANIA VA CERE AJUTOR

Ma numesc Stefania dar deja ma cunoasteti,astazi bunica mea scrie iar un blog.....dragii nostri cu toate eforturile depuse,anca nu am reusit sa strangem bani pentr-u operatia mea.
Pe 23 ianuarie voi anplini 5 luni,iar pe 27 doctorul din Germania ma asteapta la operatie.
Cu toate eforturile bunici mele si ale celor de la ziarul CLICK nu am reusit sa strangem toata suma
Sa stiti ca sunt o fetita puternica si nu ma dau batuta asa de usor,am 6 kg si ceva,bunica si mami vor sa-mi dea mancarica dar eu nu pot manca prin seringa decat laptic...
Vreau sa multumesc tuturor oamenilor care a-mi sunt alaturi ,cand voi deveni o fetita normala va voi multumi chiar eu dar si bunul Dumnezeu...
Suntem pe ultima suta de metri dar ne mai trebuie putini banuti,va rog ajutati-ma sa devin o fetita normala,sa pot manca cu gurita mea....
Bunica mea a deschis doua conturi an care,oameni cu suflet pot dona,nu va oblig..doar va rog sa ma ajuta-ti...
Acestui blog se alatura si blogul urmator....
http://ajutati-opestefaniasatraiasca.blogspot.com/2009/10/stefania-e-acasa-asteapta-operatia.html
ING BANK SUCURSALA GIURGIULUI,TITULAR CONT DUMITRASCU NICULINA
CONT LEI RO12INGB0000999901600322
CONT EURO RO54INGB0000999901632255

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Despre mine

Fotografia mea
Am fost si sunt an lupta cu viata.....

Persoane interesate